Ads Top

NEC introduceert gevirtualiseerde Unified Communications

NEC Unified Solutions introduceert Release 5.1 van de alles-in-één UC-oplossing Business ConneCT. Deze nieuwste versie biedt uitgebreide Unified Communications, Contact Center en Operator functionaliteit, terwijl de ondersteuning van virtuele omgevingen op basis van VMware vSphere ™ en Marathon everRun MX ® organisaties helpt om de beschikbaarheid te verhogen en hun IT-middelen efficiënter te benutten. Business ConneCT (BCT) is bij veel organisaties over de hele wereld geïmplementeerd en is beschikbaar over de volle breedte van NEC’s UNIVERGE NEC SV8000 en iS3000/SIP@Net communicatie platforms.
Met de nieuwe Business ConneCT 5.1 kunnen klanten de Unified Communications en Contact Center-oplossing vanuit gevirtualiseerde datacenters en cloud gebaseerde omgevingen toepassen. Deze op VMware ® gebaseerde oplossing helpt klanten om hun totale cost of ownership (TCO) te verlagen door hun IT-middelen efficiënter te gebruiken en de beschikbaarheid ervan te verhogen. Gemak van beheer en onderhoud in combinatie met serverconsolidatie en een lager stroomverbruik verlaagt de bedrijfskosten en de CO2 footprint aanzienlijk.
Presentatie van klantspecifieke contact center statistieken speelt een cruciale rol bij de verbetering van contact center resultaten. Soft wallboards zorgen ervoor dat service- niveaus gehaald worden en dat supervisors en agents goed geïnformeerd en gemotiveerd blijven. Kleurenschema, lay-out, lettertype en lettergrootte kunnen worden aangepast en grafieken, tabellen en afbeeldingen kunnen worden toegevoegd en dynamisch weergegeven. Supervisors kunnen berichten naar de wallboard sturen om belangrijke informatie en aankondigingen weer te geven. Meerdere wallboards kunnen waar dan ook in een gebouw geplaatst worden wanneer er toegang tot het datanetwerk is.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.