Ads Top

Parkline parkeert telefonie bij Zetacom

Park-line, aanbieder van een innovatieve dienst voor mobiel parkeren, is sinds 2004 een tevreden klant van system integrator Zetacom. Het bestaande telefonie systeem was na jaren trouwe dienst flink verouderd en doordat de zaken goed gingen was uitbreiding van het contactcenter noodzakelijk. Volgens Park-line directeur Tomas Novak was de keuze voor Zetacom snel gemaakt. “De door Zetacom geleverde centrale heeft ons nooit één minuut in de steek gelaten,” vertelt hij enthousiast. “Zetacom signaleerde op tijd onze groei en heeft ons geadviseerd om ons huidige systeem te upgraden naar een volledig nieuw Siemens OpenScape Office MX platform met Contact Center.” Dit advies nam Park-line ter harte waardoor de nieuwe configuratie in november al op volle toeren zal draaien.
Omdat het aantal inkomende gesprekken bij Park-line aanzienlijk groeit, is de keuze voor het Contact Center logisch. Hiermee krijgt men realtime informatie over de eigen bereikbaarheid. De Supervisor kan via een overzichtelijke interface het Contact Center naar behoefte aanpassen en alle medewerkers van Park-line kunnen bijspringen tijdens piekmomenten. Door de flexwerk mogelijkheid van het systeem maakt het bovendien niet uit waar de medewerker zicht bevindt. Om ook de andere vestigingen van Park-line te verbinden, wordt een SIP-trunk geleverd. Hierdoor wordt zonder kosten tussen de Nederlandse en Engelse vestigingen getelefoneerd. Het Siemens systeem wordt gekoppeld met de huidige CRM applicatie, waardoor alle medewerkers over dezelfde actuele klantinformatie beschikken. Met de flexibiliteit van de door Zetacom geleverde Siemens oplossing kan Park-line blijven groeien.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.