Ads Top

Integratie vaste en mobiele telefonie voor MKB

Xelion, ontwikkelaar van bedrijfssoftware en leverancier van zakelijke Voice over IP-oplossingen, signaleert vanuit de markt van het midden en klein bedrijf een toenemende vraag naar de integratie van vaste en mobiele telefonie om de bereikbaarheid van medewerkers te vergroten en kosten te besparen. De mobiel van de zaak is met 87,5 procent de meest voorkomende arbeidsvoorwaarde in het bedrijfsleven. Ook in het MKB hebben steeds meer medewerkers een mobiele telefoon wat vraagt om nieuwe toepassingen. Arthur van den Ende, directeur van Xelion: ’We zien mobiele en vaste telefonie steeds meer in elkaar schuiven. Vele van onze klanten bellen al met smartphones over onze VoIP-centrale en willen niet alleen op kantoor maar ook onderweg beschikken over alle faciliteiten van de Xelion-oplossing, maar dan op hun mobiel. Daar geven we vanaf nu invulling aan en uiteraard tegen een voor MKB’er betaalbaar bedrag.’
Xelion Phone System is een op IP gebaseerde communicatie server die ontworpen is voor het midden en kleinbedrijf en die over een volwaardige zakelijke telefonie functionaliteit beschikt. Dit wil zeggen dat middelgrote en kleine bedrijven niet een te grote jas aan hoeven te schaffen. Ze kunnen stapsgewijs specificaties bijbestellen en betalen dus nooit te veel. Voor gebruikers met een smartphone is het mogelijk zowel op kantoor als onderweg volwaardig gebruik te maken van alle functionaliteiten van de Xelion VoIP-centrale.
Bijvoorbeeld: een smartphone gekoppeld aan een vaste telefoon zorgt ervoor dat ook gesprekken die binnenkomen wanneer een gebruiker even weg is van zijn bureau gewoon kunnen worden aangenomen. Alle voicemails worden centraal opgenomen. Dit reduceert kosten die worden gemaakt bij het uitluisteren van de voicebox en zorgt er voor dat alle gesprekken op de eigen server worden opgeslagen. Daarnaast kunnen medewerkers ook buiten kantoor zien of collega’s bereikbaar zijn.
Op of buiten kantoor kunnen ze adressen zoeken in het centrale adressenboek en dat nummer direct kunnen bellen. Verder kunnen gesprekken die mobiel gevoerd worden automatisch worden opgeslagen, gearchiveerd en zelfs aan het CRM systeem worden gekoppeld, zodat ze gemakkelijk later kunnen worden teruggeluisterd

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.