Ads Top

Enreach introduceert alles-in-een telefoniedienst met slimme AI-functionaliteit

 Enreach introduceert MKB Compleet: een nieuwe telefoniedienst waarbij AI-functionaliteit en vast-mobiel integratie standaard zijn inbegrepen, voor een scherp en vast maandbedrag.

De dienst faciliteert ondernemers bij het hybride werken en stelt hen in staat om altijd en overal bereikbaar te zijn, zelfs als ze de telefoon even niet kunnen beantwoorden.

Enreach is de eerste en enige partij die vast- mobiel en AI combineert in een ‘alles-in-een’ telefoniedienst. Dat is een van de voordelen van de overname van het Nederlandse Botsquad in 2020, een pionier in conversational Artificial Intelligence (AI).

De AI-functionaliteit uit het Botsquad-portfolio biedt ondernemers de mogelijkheid om bestaande communicatieprocessen te optimaliseren. Denk aan slimme wachtrijen en keuzemenu’s om inkomende oproepen zo efficiënt mogelijk af te handelen, maar ook een slimme centrale voicemail (voor vast- en mobiel) die spraak omzet in tekst en direct doorzet naar de juiste afdeling. Het klantcontact kan bovendien automatisch worden geregistreerd, om ook vervolgcontact te optimaliseren.

Daarnaast maakt MKB Compleet het eenvoudiger voor ondernemers om klantcontact te faciliteren via diverse communicatiekanalen. De oplossing combineert onder andere WhatsApp, chat en diverse socialmediakanalen en maakt het daarbij mogelijk om vragen centraal af te handelen of door te zetten naar beschikbare collega’s.

MKB Compleet is vanaf 5 oktober beschikbaar via het Enreach-partnerkanaal. De AI-functionaliteit wordt per 1 december ontsloten. Voor een optimaal totaalplaatje kunnen klanten bij Enreach-partners aansluitend ook terecht voor internetverbindingen en diverse cloud- en samenwerkoplossingen, zoals de verschillende diensten uit de Microsoft Suite en uitgebreide (netwerk)security-oplossingen.
Bart Sotthewes, Porfolio Manager bij Enreach: “We zijn erg trots op deze propositie.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.