Yellowbrick start proef met WhatsApp
Yellowbrick start vanaf vandaag een proef met klantenservice via WhatsApp. De aanbieder van mobiel parkeren biedt een groep klanten via dit kanaal de mogelijkheid vragen te stellen of opmerkingen te delen. Na een proefperiode van 2 maanden stelt Yellowbrick deze nieuwe vorm van dienstverlening stapsgewijs open voor alle klanten.
"WhatsApp sluit goed aan bij onze persoonlijke benadering. WhatsApp als extra contactmogelijkheid betekent dat wij onze klanten nog gemakkelijker, persoonlijker en sneller kunnen helpen", aldus Emmy Huiskamp, manager marketing en communicatie.
Uit het Yellowbrick klantonderzoek 2015 blijkt dat 37 procent van de Yellowbrick-klanten met Yellowbrick wil whatsappen. Een groep klanten die al eerder contact heeft gehad met de Customer Service van Yellowbrick heeft een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan de proef, die tot 12 maart duurt. Als de pilot succesvol verloopt zal Yellowbrick deze dienstverlening aan al haar klanten aanbieden.
"WhatsApp sluit goed aan bij onze persoonlijke benadering. WhatsApp als extra contactmogelijkheid betekent dat wij onze klanten nog gemakkelijker, persoonlijker en sneller kunnen helpen", aldus Emmy Huiskamp, manager marketing en communicatie.
Uit het Yellowbrick klantonderzoek 2015 blijkt dat 37 procent van de Yellowbrick-klanten met Yellowbrick wil whatsappen. Een groep klanten die al eerder contact heeft gehad met de Customer Service van Yellowbrick heeft een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan de proef, die tot 12 maart duurt. Als de pilot succesvol verloopt zal Yellowbrick deze dienstverlening aan al haar klanten aanbieden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten