Ads Top

Klantenservice via WhatsApp bij 's Heeren Loo Zorggroep

's Heeren Loo Zorggroep biedt als eerste binnen de gehandicaptenbranche ook WhatsApp aan als contactmogelijkheid. De 42-jarige Marije zocht bijvoorbeeld een speciale tandarts voor haar autistische zoon en bleek na een gesprekje via WhatsApp bij 's Heeren Loo terecht te kunnen. En de 18-jarige Boris, die een licht verstandelijke beperking heeft, vond 's Heeren Loo via internet en stuurde een appje of hij er mag komen wonen.

'Nu de zorg zich ook steeds meer verplaatst naar de online leefwereld is het goed dat cliënten hun vragen niet meer lukraak op Facebook of Twitter hoeven plaatsen maar direct en persoonlijk contact krijgen met de organisatie', zegt begeleider Hessel Rienstra van 's Heeren Loo: 'WhatsApp gaat absoluut bijdragen aan goede en snellere hulpverlening; zeker omdat binnenkomende berichten direct bij de juiste mensen in de regio terechtkomen zodat de zorg dichtbij blijft.'

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.