Ads Top

Xelion’s telefoonsysteem gebruikt Oracle Database 11g

Xelion, ontwikkelaar van Voice over IP-oplossingen voor het mkb, verrijkt zijn Phone System met Oracle Database 11g. Dit is een centraal onderdeel van het Xelion Phone System en ondersteunt de onbeperkte opslag van gesprekken, sms-berichten, gebruikers directories en aanwezigheidsmanagement. Xelion biedt de Oracle-technologie aan organisaties die kleiner zijn dan vijfhonderd medewerkers.
Het kunnen opslaan van gesprekken en berichten is een behoefte die groeit doordat klanten van Xelion een breed scala aan innovatieve functies van het Xelion Phone System krijgen aangereikt, waaronder het archiveren van telefoongesprekken en sms-berichten. Zakelijke klanten vereisen een veilige opslag, hoge beschikbaarheid en schaalbare oplossingen. Daarom vertrouwt Xelion op Oracle.
Xelion werkt nauw samen met een aantal gecertificeerde IT- en telefoniepartners die Xelion Phone System in de markt aanbieden. De hosted voice-oplossing is sinds twaalf maanden beschikbaar, wordt al door circa twintig telefonie-aanbieders ingezet en heeft duizenden eindgebruikers. In de komende maanden zal de oplossing van Xelion ook beschikbaar zijn in andere Europese landen.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.