Ads Top

Ouderen chatten graag met klantenservice

Chatten alleen iets voor jongeren? Helemaal niet. De gebruiksvriendelijke chatapplicatie van Livedesk wordt ook steeds vaker door internetters van 55+ gebruikt. Zo weten de bezoekers van Ouderenwinkel.nl de klantenservice aardig te vinden via chat. "Wij kunnen niet meer zonder," zegt directeur Ealse Wouda.
Sinds eind maart is op elke pagina van Ouderenwinkel.nl een knop te zien met daarop in grote letters: "Hulp nodig? Start een live chat." Met deze chatbutton biedt `de winkel die ouder worden leuk maakt' zijn klanten de mogelijkheid om op een directe, laagdrempelige manier vragen te stellen aan de klantenservice. "
Hoewel ouderen nog steeds liever bellen dan chatten, ziet Wouda de nieuwe chatdienst als een waardevolle extra service. "De inhoud van de chatgesprekken laat zien dat chat een handig kanaal is. Klanten - of kinderen van klanten - gebruiken het om vooral praktische vragen te stellen: waar hun bestelling blijft, of we een bepaald product op voorraad hebben, wat de technische details van een product zijn... Ze krijgen het antwoord meteen, en dat stellen ze zeer op prijs. Bovendien is chat het enige directe, laagdrempelige contactkanaal voor ouderen met gehoorproblemen." Over Livedesk is Ouderenwinkel.nl dik tevreden. "De tool is erg makkelijk op de website te implementeren; iedereen met een beetje computerkennis kan ermee aan de slag." Met een gratis trial van tien dagen, en daarna prijzen vanaf 29 euro per maand, behoort de chatapplicatie van Livedesk tot de voordeligste oplossingen van de Benelux.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.