VoiceDeals lanceert eerste gratis hosted telefonie in Nederland
Telecom aanbieder VoiceDeals uit Heerenveen biedt als eerste bedrijf in Nederland een volledig gratis hosted telefoondienst aan. De dienst bestaat uit een volledig operationele telefooncentrale in de cloud waarmee klanten vast en mobiel kunnen bellen.
Er zijn meer aanbieders die een zeer beperkte telefoniedienst aanbieden, maar geen enkele partij heeft tot nu toe de stap durven maken om de dienst volledig gratis aan te bieden. De dienst van VoiceDeals bevat een volledige professionele centrale in de cloud met alle opties. Dus geen uitgeklede variant.
De dienst is een volledige telefooncentrale met een onbeperkt aantal aansluitingen (extensies), interne nummers, telefoonnummers, mogelijkheid tot doorschakelen en alle functies die klanten van een centrale mogen verwachten. Buiten de standaardfuncties worden ook geavanceerde functies als wachtrijen, voice response, huntgroepen en uitgebreide voicemail-mogelijkheden standaard en gratis aangeboden. De enige kosten die de gebruiker nog heeft zijn de gesprekskosten die via het systeem gemaakt worden en ook die liggen gemiddeld meer dan 30 procent onder de kosten die andere bedrijven als KPN berekenen voor vast en mobiel telefoonverkeer in Nederland, tot wel 500 procent onder kosten op diverse buitenlandse bestemmingen
Er zijn meer aanbieders die een zeer beperkte telefoniedienst aanbieden, maar geen enkele partij heeft tot nu toe de stap durven maken om de dienst volledig gratis aan te bieden. De dienst van VoiceDeals bevat een volledige professionele centrale in de cloud met alle opties. Dus geen uitgeklede variant.
De dienst is een volledige telefooncentrale met een onbeperkt aantal aansluitingen (extensies), interne nummers, telefoonnummers, mogelijkheid tot doorschakelen en alle functies die klanten van een centrale mogen verwachten. Buiten de standaardfuncties worden ook geavanceerde functies als wachtrijen, voice response, huntgroepen en uitgebreide voicemail-mogelijkheden standaard en gratis aangeboden. De enige kosten die de gebruiker nog heeft zijn de gesprekskosten die via het systeem gemaakt worden en ook die liggen gemiddeld meer dan 30 procent onder de kosten die andere bedrijven als KPN berekenen voor vast en mobiel telefoonverkeer in Nederland, tot wel 500 procent onder kosten op diverse buitenlandse bestemmingen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten