Transavia start met WhatsApp
WhatsApp groeide in korte tijd uit tot een van de meest gebruikte digitale communicatiemiddelen. Ons land telt inmiddels meer dan 9 miljoen gebruikers, van jong tot oud. Transavia ziet WhatsApp daarom als mooie aanvulling op de al bestaande mogelijkheden zoals Facebook en Twitter.
Klanten die een reis hebben geboekt en vervolgens nog een vraag hebben over de boeking, kunnen deze 'appen'. Denk bijvoorbeeld aan vragen over hand- en ruimbagage-voorwaarden, online inchecken en andere diensten. Transavia reageert altijd binnen een uur.
De komende maanden moeten uitwijzen of deze vorm van extra service aanslaat. Dan bekijkt de luchtvaartmaatschappij of het de mogelijkheden verder uitbreidt. WhatsApp is net als webcare en het call center zeven dagen per week bereikbaar, tussen 08:00 en 22:00 uur (NL tijd). Voor het aanbieden van deze nieuwe digitale service werkt Transavia actief samen met Informaxion.
Klanten die een reis hebben geboekt en vervolgens nog een vraag hebben over de boeking, kunnen deze 'appen'. Denk bijvoorbeeld aan vragen over hand- en ruimbagage-voorwaarden, online inchecken en andere diensten. Transavia reageert altijd binnen een uur.
De komende maanden moeten uitwijzen of deze vorm van extra service aanslaat. Dan bekijkt de luchtvaartmaatschappij of het de mogelijkheden verder uitbreidt. WhatsApp is net als webcare en het call center zeven dagen per week bereikbaar, tussen 08:00 en 22:00 uur (NL tijd). Voor het aanbieden van deze nieuwe digitale service werkt Transavia actief samen met Informaxion.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten