Triple P wint IP-Telefonie aanbesteding gemeentelijk samenwerkingsverband Syntrophos
Syntrophos, het ICT-samenwerkingsverband tussen de gemeentes Spijkenisse, Bernisse, Brielle en Westvoorne, kiest Triple P als partner voor de implementatie van haar nieuwe telecommunicatievoorziening. Met de schaalbare en gevirtualiseerde communicatieoplossing creëren de gemeentes samen met Triple P betere functionele bereikbaarheid wat leidt tot hogere effectiviteit en verlaging van kosten door efficiënter te werken.
Naast betere bereikbaarheid wenste Syntrophos een oplossing die flexwerken stimuleert en ondersteunt. Door vast-mobielintegratie toe te passen, optimaliseert Triple P de persoonlijke bereikbaarheid van iedere medewerker. Bereikbaarheid is onafhankelijk geworden van zowel de werkplek als het gebruikte toestel (vast of mobiel). Zelfs als de medewerker niet op zijn werkplek zit, is zijn bereikbaarheid gegarandeerd. Door de introductie van presence-informatie (inschakelen van aan- of afwezigheid van de medewerkers en statusinformatie) wordt flexwerken op een adequate wijze gefaciliteerd. De bereikbaarheid en informatieverwerking zijn zodoende onafhankelijk van de aanwezigheid van individuele medewerkers en blijven op het gewenste niveau.
Naast verbeteringen op het vlak van persoonlijke en functionele bereikbaarheid is de introductie van een Klant Contact Center (KCC) bij de gemeente Spijkenisse een belangrijk onderdeel van de aangeboden oplossing. Dit KCC functioneert als centraal loket voor burgers en bedrijven en biedt mogelijkheden tot integratie met de back office-omgeving.
Naast betere bereikbaarheid wenste Syntrophos een oplossing die flexwerken stimuleert en ondersteunt. Door vast-mobielintegratie toe te passen, optimaliseert Triple P de persoonlijke bereikbaarheid van iedere medewerker. Bereikbaarheid is onafhankelijk geworden van zowel de werkplek als het gebruikte toestel (vast of mobiel). Zelfs als de medewerker niet op zijn werkplek zit, is zijn bereikbaarheid gegarandeerd. Door de introductie van presence-informatie (inschakelen van aan- of afwezigheid van de medewerkers en statusinformatie) wordt flexwerken op een adequate wijze gefaciliteerd. De bereikbaarheid en informatieverwerking zijn zodoende onafhankelijk van de aanwezigheid van individuele medewerkers en blijven op het gewenste niveau.
Naast verbeteringen op het vlak van persoonlijke en functionele bereikbaarheid is de introductie van een Klant Contact Center (KCC) bij de gemeente Spijkenisse een belangrijk onderdeel van de aangeboden oplossing. Dit KCC functioneert als centraal loket voor burgers en bedrijven en biedt mogelijkheden tot integratie met de back office-omgeving.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten