Ads Top

Vast en mobiel geïntegreerd met hosted bedrijfstelefonie One Net

Onder de naam One Net introduceert Vodafone Nederland zijn eerste hosted telefoniedienst voor zakelijke klanten. Met One Net maken zij voor een vast bedrag per maand gebruik van een virtuele telefooncentrale voor al hun vaste en mobiele telefonie. Met deze clouddienst speelt de telecomaanbieder in op de toenemende behoefte van met name het mkb om de telefooncentrale en het onderhoud ervan uit te besteden. One Net is het eerste resultaat uit de overname van TeleSpectrum, de pionier op het gebied van hosted telefonie in Nederland, die Vodafone begin deze maand bekendmaakte. De dienst is per direct beschikbaar voor de zakelijke markt via onder meer Vodafone’s gecertificeerde Business Partners.
Met One Net hoeven zakelijke klanten niet langer te investeren in een fysieke telefooncentrale. Alle telefoongesprekken vinden plaats via een beveiligde verbinding met een telefooncentrale in het netwerk van Vodafone. Voor het gebruik, het onderhoud en het updaten van de telefooncentrale betalen zij een vast bedrag per maand per aansluiting. Gesprekken tussen collega’s onderling zijn hierbij inbegrepen. Bovendien betalen zakelijke klanten hetzelfde tarief voor vaste en mobiele gesprekken. Door de integratie van vast en mobiel zullen beide toestellen van een gebruiker tegelijkertijd overgaan. Daardoor is diegene altijd bereikbaar, onafhankelijk van waar hij/zij zich bevindt. One Net biedt alle functionaliteiten van een reguliere telefooncentrale, zoals een één voicemail, nummerplannen (bepalend voor de opbouw en lengte van de telefoonnummers) en een centrale receptionistenpost. Daarnaast zijn veel functies op zowel de vaste als de mobiele toestellen beschikbaar, zoals conference calls en het gebruik van verkorte nummers. One Net maakt het overbodig terug te moeten naar kantoor voor bijvoorbeeld het bekijken van gemiste oproepen of het beluisteren van de voicemail.         

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.