Ads Top

Dia Telecom en Telindus-ISIT brengen Avaya enterprise-oplossingen naar cloud voor MKB

Als één van de eerste heeft Dia Telecom, leverancier van cloud-based oplossingen voor multi-channel telecommunicatie, in samenwerking met Telindus-ISIT en Avaya de Avaya enterprise-oplossingen cloud-based beschikbaar gemaakt voor het MKB. De eerste gerealiseerde stap is het aanbieden van zakelijke IP-telefonie uit de cloud en daarnaast zullen binnenkort ook de Avaya Aura Contact Center en Workforce Optimization Suite cloud-based beschikbaar zijn. Telindus-ISIT heeft de basis voor de telefonie-oplossing gelegd en alle hardware en switches geïmplementeerd.
Steeds meer organisaties zijn op zoek naar een totaaloplossing die alle manieren van communicatie centraliseert, van e-mail tot videochat en social media. De cloud-based Avaya enterprise-oplossingen zijn gericht op de bereikbaarheid, productiviteit en onderlinge samenwerking van medewerkers. Door medewerkers de juiste tools en communicatiemiddelen aan te bieden, kunnen organisaties hun algemene kosten terugdringen en een voorsprong nemen op de concurrentie. Vanaf nu zijn deze voordelen ook voor het MKB beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.