Ads Top

IsraPunt breidt IP Businessmanager concept verder uit

Marktleider IsraPunt breidt het huidige op Open Source gebaseerde IP Businessmanager Contact Center pakket verder uit met nog meer mogelijkheden. Hiermee zet IsraPunt zich direct naast de huidige in de markt verkrijgbare Contact Center oplossingen. ‘Het volwaardige systeem onderscheidt zich daarnaast ook nog eens enorm van de overige en bestaande Contact Center oplossingen, aldus Rudi Damveld, Senior Adviseur Telecommunicatie bij KPN/Getronics. Damveld heeft jarenlange ervaring en expertise in de Contact Center wereld en benadrukt de voordelen van deze oplossing.
‘Een belangrijk voordeel is dat het een losstaand Contact Center is, dat zich als een paraplu over het IP Businessmanager Communicatieplatform uitspreidt. Het is geen plug-in zoals je bij andere Contact Center oplossingen ziet, die zich daarmee beperken op bijvoorbeeld het vlak van (real time) rapportages’, aldus Damveld. Tevens onderscheidt de IP Businessmanager Contact Center applicatie zich van de rest, doordat het een volledige monitorfunctie heeft over het totale communicatieplatform. ‘Damveld geeft aan dat door de paraplufunctie een gesprek over het gehele communicatie platform wordt gemonitord. Hierdoor heeft men een volledig overzicht van de rapportages van zowel de PABX als het Contact Center. Dit is bij de bestaande oplossingen gewoonweg niet mogelijk.’
Daarnaast is ook het financiële plaatje zéér interessant omdat het een fractie kost van de bestaande Contact Center oplossingen. ‘Een desktop Agent met volledig featurepack en software Insurance kost al gauw Euro 1.000,00 bij een gerenommeerde Contact Center leverancier’, aldus Damveld. De IP Businessmanager Contact Center applicatie kost ca. Euro 400,00 per desktop Agent zonder beperkingen en incl. software Insurance. Ook liggen de bedragen van de SLA aanzienlijk lager. Dit kan wel op lopen tot een besparing van 40 procent ten opzichte van de bestaande leveranciers. ‘Dat onze prijzen lager liggen dan de bestaande applicaties wil niet zeggen dat wij goedkoop zijn’ aldus Niek Vlessert, CIO bij IsraPunt. ‘Dit is de nieuwe wereld waar in we leven en waarin Open Source een bepalende rol speelt. Onze tarieven zijn marktconform en onze IP Businessmanager Contact Center applicatie voldoet aan alle eisen die aan een Contact Center worden gesteld.’

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.