Nieuwe Avaya producten sturen aan op zakelijke waarde
Avaya, Inc lanceert nieuwe ‘Fit for Purpose’-dataproducten die sneller en kosteneffectiever zijn en die bandbreedte-intensieve video- en Unified Communications-applicaties (UC) ondersteunen. De oplossingen zijn volgens het bedrijf zeven keer flexibeler en presteren twintig keer beter dan traditionele producten. Bovendien zijn ze veertig procent energie-efficiënter en bieden ze een vijftig procents betere TCO. Avaya helpt bedrijven hiermee in te spelen op een van de belangrijkste uitdagingen om kosteneffectief bandbreedte uit te breiden en zo de basis te leggen voor verdere groei. Avaya lanceerde de oplossingen tijdens Interop 2010 in Las Vegas (VS).
‘Fit for Purpose’-netwerkoplossingen zijn ontworpen om voordeliger en betere communicatieapplicaties te bieden, die exact aansluiten bij wat organisaties nodig hebben. Dit in tegenstelling tot traditionele, complexe en inefficiënte systemen die functies bieden, die bedrijven niet nodig hebben of niet gebruiken. De ‘Fit for Purpose’-netwerkoplossingen bieden een vastgestelde ROI.
‘Fit for Purpose’-netwerkoplossingen zijn ontworpen om voordeliger en betere communicatieapplicaties te bieden, die exact aansluiten bij wat organisaties nodig hebben. Dit in tegenstelling tot traditionele, complexe en inefficiënte systemen die functies bieden, die bedrijven niet nodig hebben of niet gebruiken. De ‘Fit for Purpose’-netwerkoplossingen bieden een vastgestelde ROI.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten