Ads Top

Nieuwe versie IP Businessmanager

Begin maart 2010 wordt de nieuwste versie van de IP Businessmanager 3.0 uitgerold. Hierin zit mobiele telefonie integratie en Voip Connect (ISDN30 over SIP), waarvoor leverancier IsraPunt certificeringen heeft afgerond. Met de integratie van de mobiel telefoon gaat de mobiele telefoon volledig onderdeel uitmaken van het IP Businessmanager platform. De integratie van Voip Connect is de eerste stap in het reduceren van actieve ISDN (2,15, 20 of 30) netlijnen die in de Telecom en ICT markt in grote getallen in gebruik zijn. Deze worden dan vervangen voor SIP netlijnen met minimaal dezelfde bereikbaarheid en continuïteit. Ook zijn er nieuwe aanpassingen doorgevoerd die het voor de beheerders nog eenvoudiger maakt om het systeem te beheren.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij elkaar geschraapte open source die door ISRAPunt in een commercieel jasje wordt gegoten en waarvan de originele auteurs geen cent zien.

Veel bla, bla weinig wol.

Anoniem zei

Hallo ik begrijp niet zo goed wat "ISDN-30 over SIP" is. ISDN en SIP zijn toch twee 'dragers' waar een gesprek over loopt. Je belt toch over ISDN of over SIP? Of zie ik dat niet goed? Of is dat de nieuwe manier van communiceren ;)

Hein-Jan van de Bracht zei

volgens mij is nr. 1 verbitterd over zijn eigen functioneren in dit leven. Dit soort opmerkingen hoort m.i. niet thuis op dit forum! ISDN en SIP zijn 2 dragers, maar het is toch geweldig nieuws dat er nu ook erkenning is door dat er nu gecertificeerd wordt. Hein-Jan

Marcel Koningh zei

Als je hier al iets over wilt zeggen zeg het dan onder je eigen naam en niet als anoniem.. Wij gebruiken het systeem en zijn er erg tevreden over!

Anoniem zei

@1 wat een gezeur!! is toch OPEN SOURCE??? Wil ik ook wel geld krijgen voor dat wat ik gemaakt heb. Was ik al zo rijk als Bill Gates. Hahahahahahahaa!

Mogelijk gemaakt door Blogger.