Plantronics verder als Poly
Plantronics gaat verder als Poly. Het nieuwe technologiebedrijf richt zich op communicatie en samenwerking, met als doel om communiceren via de telefoon of het internet net zo rijk en natuurlijk te maken als een fysiek gesprek.
Poly, wat ‘veel’ betekent, profiteert van de audio- en video-expertise van Plantronics en Polycom, en maakt gebruik van de slimme endpoints van het bedrijf, die UC-platformen (Unified Communications) met elkaar verbinden.
'Ons nieuwe merk weerspiegelt de verschillende elementen van onze geschiedenis waarmee we werknemers de mogelijkheid hebben gegeven om te werken zoals we nu allemaal werken: overal en via meerdere samenwerkingstools', aldus Amy Barzdukas, Executive Vice-President en CMO van Poly. 'Geen enkel ander bedrijf biedt zoveel communicatieapparaten en -diensten voor elk gewenst platform als wij. Maar onze daadwerkelijke kracht zit ’m in hoe we deze elementen samenbrengen, zodat werknemers productiever kunnen zijn.'
Poly, wat ‘veel’ betekent, profiteert van de audio- en video-expertise van Plantronics en Polycom, en maakt gebruik van de slimme endpoints van het bedrijf, die UC-platformen (Unified Communications) met elkaar verbinden.
'Ons nieuwe merk weerspiegelt de verschillende elementen van onze geschiedenis waarmee we werknemers de mogelijkheid hebben gegeven om te werken zoals we nu allemaal werken: overal en via meerdere samenwerkingstools', aldus Amy Barzdukas, Executive Vice-President en CMO van Poly. 'Geen enkel ander bedrijf biedt zoveel communicatieapparaten en -diensten voor elk gewenst platform als wij. Maar onze daadwerkelijke kracht zit ’m in hoe we deze elementen samenbrengen, zodat werknemers productiever kunnen zijn.'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten