Polycom RealPresence Centro bij NAVO
De NAVO schakelt Polycom in om hoogwaardige samenwerkingstechnologie te leveren. De organisatie streeft naar een innovatieve benadering van samenwerking en wil daarmee de bestaande bedrijfsprocessen verder verbeteren. Aansluitend op het ‘Nieuwe Werken’-programma van de NAVO – waarin de organisatie al geavanceerde communicatietechnologie inzet –, is ze nu de eerste partij die gebruik maakt van Polycom RealPresence Centro: een oplossing die speciaal is ontwikkeld om de mens in het middelpunt van samenwerking te plaatsen.
Polycom introduceerde de RealPresence Centro-oplossing in oktober 2015. De NAVO legt de nadruk op meer samenhang in het virtuele-samenwerkingsprogramma. Polycom biedt de organisatie de kans om als eerste te werken met de oplossing die eind februari 2016 beschikbaar komt. De oplossing is volledig operationeel binnen het zwaar beveiligde Restricted Network van de NAVO. Het RealPresence Centro-systeem vervult een centrale rol binnen de belangrijkste communicatiestromen van de NAVO. De oplossing doet dienst als samenwerkingstechnologie voor command and control meetings, trainingen en administratieve sessies, internationale communicatie en operationele samenwerking binnen NAVO-missies
Polycom introduceerde de RealPresence Centro-oplossing in oktober 2015. De NAVO legt de nadruk op meer samenhang in het virtuele-samenwerkingsprogramma. Polycom biedt de organisatie de kans om als eerste te werken met de oplossing die eind februari 2016 beschikbaar komt. De oplossing is volledig operationeel binnen het zwaar beveiligde Restricted Network van de NAVO. Het RealPresence Centro-systeem vervult een centrale rol binnen de belangrijkste communicatiestromen van de NAVO. De oplossing doet dienst als samenwerkingstechnologie voor command and control meetings, trainingen en administratieve sessies, internationale communicatie en operationele samenwerking binnen NAVO-missies
Geen opmerkingen:
Een reactie posten