Ads Top

Zetacom lanceert nieuwe cloud-telefonieoplossing in Nederland

Nfon is Zetacom’s telefonie-oplossing uit de cloud die 1 oktober is gelanceerd in Nederland. ‘Cloud-telefonie bestaat natuurlijk al even, maar we zochten een oplossing die meer biedt dan wat er al door anderen werd aangeboden. Met nfon hebben we die gevonden en we zijn heel blij dat we dit nu aan onze klanten kunnen aanbieden,’ aldus Jasper den Hartog van Zetacom. De oplossing, die al groot is in Duitsland, biedt dezelfde functionaliteiten als een vaste telefooncentrale, maar zonder de hoge investeringen en met veel flexibiliteit. Nfon is bij uitstek geschikt voor het midden- en kleinbedrijf, want al vanaf één aansluiting leverbaar.
Nfon biedt de functionaliteiten van een telefooncentrale vanuit de ‘cloud’. Dit betekent dat de eindgebruiker geen eigen centrale meer nodig heeft binnen de eigen organisatie en daardoor dus geen zorgen meer heeft over bijvoorbeeld updates, upgrades of storingen. Hier wordt door Zetacom automatisch op geanticipeerd. Daarnaast hoeft de klant geen (grote) eenmalige investeringen te doen, maar betaalt hij per maand een vast bedrag per gebruiker. Hij kan eenvoudig gebruikers toevoegen en verwijderen, al naar gelang de behoefte. Door de flexibiliteit en kostenbesparing die een online oplossing biedt, zullen we dit de komende tijd steeds meer tegenkomen binnen de telefonie. De constante Nederlandse internetverbindingen en het gebruik van meerdere servers, maakt dat ook de betrouwbaarheid en flexibiliteit beter zijn dan een vaste telefooncentrale.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.