Ads Top

Business Intelligence performance dashboards voor Klant Contact Centers

Veritas BI, aanbieder van Veritas Vision en Perform, een framework voor Business Intelligence en Corporate Performance Management, lanceert samen met Roadmap ICT, expert in Business Intelligence en implementaties van bedrijfssoftware, Performance Dashboards voor Klant Contact en Call Centers.
De dashboards presenteren de kritische prestatie-indicatoren in inzichtelijke rapportages op basis van de informatiesystemen of databanken van de klant. Indien gewenst real time en op alle niveaus. Sleutelpersonen beschikken hiermee over een middel om het Klant Contact of Call Center effectief te besturen, tegen lagere kosten en hogere kwaliteit. Indien gewenst kunnen eigen KPI’s en rapportages worden toegevoegd.
De dashboards kunnen op de eigen servers van de klant worden geinstalleerd, maar ook als cloud dienst worden afgenomen. In dit laatste geval betaalt de klant enkel en alleen een vast bedrag per maand voor het daadwerkelijke gebruik en hoeft geen forse investering vooraf te worden gedaan. Voor de cloud aanbieding is gekozen voor het cloud infrastructuur platform van Dutchcloud en de datacenter diensten van Datahouse.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.