Ads Top

Callcenterfunctionaliteit nu ook in Salesforce.com

Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke communicatieoplossingen, maakt de Softphone Connector beschikbaar via de Appexchange2 van Salesforce.com. Met deze Softphone Connector is de callcenterfunctionaliteit van Customer Interaction Center direct te gebruiken door de eindgebruiker vanuit de user interface van Salesforce.com. Bellen en gebeld worden gebeurt dan vanuit één en hetzelfde scherm waarin alle functionaliteit voor het gespreksbeheer, presence management en screenpop zijn geïntegreerd.
Het Belgische facilitaire callcenter CallExcell past de integratie al toe in de praktijk. Hier gaat men zelfs zover dat de connector wordt gebruikt om direct in de Salesforce.com-applicatie van de klant te werken.
Tot de functionele mogelijkheden behoren configureerbare screen-pops voor ieder mediatype en multichannel routering en -wachtrijen. Voor organisaties die intensief werken met Salesforce.com biedt deze integratie een groter gebruiksgemak en vooral tijdswinst doordat interacties en de bijbehorende dataverwerking binnen dezelfde applicatie kan worden afgehandeld.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.