Ads Top

Tele2 Zakelijk 'helpt' KPN klanten

Tele2 Zakelijk roept klanten van KPN op om in actie te komen naar aanleiding van de brief over de tariefwijziging van KPN Zakelijk BelBasis, die veel ondernemers recent hebben ontvangen. In deze brief kondigt KPN een aantal tariefswijzigingen aan. Klanten die niet op deze brief reageren, zitten echter meteen vast aan een jaarcontract terwijl veel klanten nu een vrij opzegbaar abonnement hebben. KPN noemt de tariefwijziging een vereenvoudiging, maar uit eigen berekeningen van verschillende marktpartijen blijkt dat het heel goed zou kunnen dat ondernemers, ondanks de aangeboden korting, meer gaan betalen voor vaste telefonie. Via een landelijke actie wil Tele2 Zakelijk klanten van KPN helpen om een bewuste keuze te maken.
Daartoe start Tele2 Zakelijk vandaag met een opvallende campagne waarin het ondernemers en bedrijven wijst op de contractbrief van KPN. In de campagne attendeert Tele2 Zakelijk ondernemers op de mogelijke gevolgen van hun keuze. ”Want zelfs als ondernemers geen antwoordkaart naar KPN terugsturen, maken zij een keuze. KPN probeert op deze manier de markt op slot te gooien en dat is zeer slecht voor de marktwerking”, reageert Roy van Oosteroom, directeur Tele2 Zakelijk, op de actie van KPN. “Wij vinden dat ondernemers op basis van transparante informatie zelf een keuze moeten kunnen maken. Op ouderealiteit.nl laat Tele2 zien hoe de tariefswijziging van KPN uitpakt voor veel ondernemers. En daarom biedt Tele2 Zakelijk ondernemers meteen een contractvrije besparing aan voor hun vaste telefonie.”
Vorig week al heeft Tele2 Zakelijk samen met andere marktpartijen een klacht ingediend tegen KPN bij telecomtoezichthouder OPTA. Inhoudelijk gaat de klacht onder andere over het verschaffen van onvoldoende informatie aan zakelijke klanten.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.