Ads Top

Chatdesk: zakelijk chatten in professionele handen

Goed nieuws voor bedrijven die live webchat willen aanbieden aan hun online bezoekers, maar daarvoor geen medewerkers kunnen of willen vrijmaken. Samen bieden chatleverancier Livedesk en contactcenter Chatteam hun een voordelige, effectieve totaaloplossing: Chatdesk. Uit diverse onderzoeken blijkt dat chat één van de meest beloftevolle communicatievormen is tussen bedrijven en klanten, vooral dankzij de laagdrempeligheid en doeltreffendheid van dit kanaal. Ook in Nederland willen steeds meer bedrijven chatten met hun klanten: het verhoogt hun omzet en verbetert het niveau van hun klantenservice.
Grootste hindernis: het bemannen van een chatapplicatie kost tijd en geld. `Uitbesteden is vaak een goedkopere optie, maar dat was tot voor kort onmogelijk', zegt Jeroen voor 't Hekke, directeur van Chatteam. `Wij zijn één van de eerste contactcenters gespecialiseerd in chat. Onze medewerkers doen niets anders dan dat. De samenwerking met Livedesk stelt ons in staat onze diensten nog gerichter aan te bieden.' Wie de diensten van Chatdesk afneemt, hoeft zich nauwelijks meer te bekommeren om de chatgesprekken zelf: de software wordt gefaciliteerd door Livedesk, de dienstverlening door Chatteam. Prijzen zijn na te vragen bij Livedesk of Chatteam, want elk chatproject is maatwerk.

1 opmerking:

Anoniem zei

Livedesk Go is verkrijgbaar voor 29 euro per maand
Livedesk Pro is verkrijgbaar voor 69 euro per maand
Het is ook mogelijk om Livedesk chat 10 dagen gratis uit te proberen.

www.livedesk.eu/nl/proberen

Mogelijk gemaakt door Blogger.