Ads Top

Salesforce kondigt innovaties in Slack aan

Salesforce heeft een nieuwe Slack-innovaties aangekondigd waarmee organisaties de kennis uit hun bedrijf, hun gegevens, agenten, apps en automatisering kunnen samenbrengen in één AI-gestuurd systeem. In één conversatie-interface kunnen teams samenwerken met AI-agenten, waarbij gegevens in Slack en Salesforce worden gesynchroniseerd.

Met een nieuwe gebruikersinterface (UI) kunnen teams nu in Slack met hun data ‘praten’, inzichten naar boven halen en actie ondernemen op specifieke taken;

Een nieuw type kanaal dat klanrelatiedata van Salesforce verbindt met gesprekken in kanalen in Slack, biedt teams uitgebreide mogelijkheden om samen te werken. Binnenkort worden Salesforce-kanalen in de Salesforce-gebruikersinterface geïntegreerd.

Kantoormedewerkers melden dat ze 41% van hun dag besteden aan taken die ze als weinig waardevol beschouwen: bijna de helft kan de informatie niet vinden die ze nodig hebben om hun werk te doen. En dan zijn er ook nog eens meer apps en datasilo's dan ooit tevoren. Door simpelweg AI, met nog meer apps, toe te voegen aan een toch al inefficiënt systeem van werken, worden deze uitdagingen alleen maar groter. Teams hebben een betere, efficiëntere manier nodig om samen te werken, waarbij Agentforce AI-agenten teamgenoten worden, AI doelgericht en intuïtief gebouwd is en klantgegevens zijn geïntegreerd in één systeem, stelt Salesforce.

AI-agenten van derden zijn nu beschikbaar in de Slack Marketplace, en binnenkort komen er meer.
Agentforce (voorheen Einstein Copilot) in Slack zal in bèta beschikbaar zijn in oktober 2024.
Slack AI is nu beschikbaar als betaalde add-on voor alle betaalde Slack-plannen. Salesforce-kanalen zijn nu beschikbaar voor Slack Sales Elevate-klanten en zullen de komende maanden ook beschikbaar komen in Salesforce Starter Suite. Slack-templates zullen beschikbaar zijn in oktober 2024.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.