Ads Top

Zoom Contact Center beschikbaar in Europa voor hoogwaardige klantenservice

Zoom Video Communications lanceert Zoom Contact Center officieel in het VK en Ierland, en is met Engelse taalinstellingen vanaf nu ook te gebruiken in Nederland. Dit omnichannel Contactcenter-as-a-Service (CCaaS) was voorheen alleen in de VS beschikbaar.

Zoom Contact Center helpt bedrijven hun klanten op snelle, accurate en persoonlijke wijze van dienst te zijn via uiteenlopende kanalen, waaronder voice, chat, sms en video. Daarnaast worden nieuwe features gelanceerd voor efficiëntere klantondersteuning en analytics. Op een later moment worden andere talen toegevoegd.

Volgens een recent wereldwijd onderzoek van Metrigy CX MetriCast helpt het ook de inkomsten, klantwaardering en de efficiëntie van servicemedewerkers te verhogen. Daarom is Zoom Contact Center opgebouwd rond videocommunicatie, zodat servicemedewerkers chats of telefoongesprekken gemakkelijk kunnen omzetten naar video voor meer persoonlijke communicatie.

Zoom Contact Center biedt meer dan 25 typen logs, dashboards en rapportages voor het beheren, controleren en meten van productiviteit en serviceniveaus.

De dienst is per direct te gebruiken in Nederland. De taal van Zoom Contact Center is vooralsnog in het Engels. Op een later moment worden nieuwe talen toegevoegd. De Zoom website is sinds deze maand ook beschikbaar in het Nederlands. Meer informatie over Zooms Contact Center is hier te vinden of in deze video.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.