Ads Top

Voiceworks tilt klantcommunicatie naar een hoger niveau

Voiceworks, aanbieder van telecom en ICT-diensten, breidt het communicatieportfolio uit met de integratie van WhatsApp Business en Microsoft Teams.

Door de integratie komen WhatsApp-berichten direct binnen in een Microsoft Teams-omgeving en kunnen vragen, vanuit één omgeving, efficiënt worden doorgezet naar de juiste medewerker. Dit stelt bedrijven in staat om klantvragen sneller te beantwoorden.

Door de koppeling van WhatsApp Business en Microsoft Teams met de bestaande communicatie-oplossingen kunnen klantenservicemedewerkers klantvragen in één omgeving ontvangen en direct doorzetten naar collega’s. Dit stelt organisaties in staat om hun klantenservice efficiënter in te richten en klantvragen sneller af te handelen.

De oplossing is beschikbaar via Voiceworks-resellers, in combinatie met een PBX, VoIP of mobiele telefonie-oplossing. Voiceworks is onderdeel van Europese groep Enreach, dat innovatie hoog in het vaandel heeft staan. De geïntegreerde oplossing van WhatsApp Business met Microsoft Teams komt voort uit de overname van het Nederlandse Botsquad, een pionier in conversational AI voor chat, voice en applicaties.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.