Teamcx helpt bedrijven bij optimalisatie online klantcontact
Met ingang van 1 oktober 2016 is teamcx van start gegaan. Teamcx is het resultaat van een snelle doorstart van Customer Interaction Group, dat in augustus failliet ging. Het contactcenter deel van de activiteiten van Customer Interaction Group is overgegaan naar Axians, waar al een partnership mee bestond. De dienstverlening aan bestaande klanten van Customer Interaction Group is hierdoor gewaarborgd. Start-up teamcx richt zich op het optimaliseren van de dienstverlening aan klanten, met name op het vlak van online klantcontact.
Teamcx gaat zich bezighouden met innovatieve toepassingen voor messaging oplossingen zoals Facebook Messenger en WhatsApp. Dit omvat het leveren en integreren van messaging-oplossingen in de CRM-omgeving van bedrijven, maar ook het realiseren van slimme koppelingen zodat klantcommunicatie via ieder kanaal in het CRM bij elkaar komt en naadloos op elkaar aansluit. Teamcx doet dat in eerste instantie op basis van Oracle Service Cloud, een oplossing waarmee het team de afgelopen jaren uitgebreide expertise heeft opgebouwd.
Messaging apps zoals Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, WeChat en Line, worden steeds rijker aan functionaliteit. Daarmee zijn ze het platform geworden voor het leveren van de beste customer experience; de CRM-omgeving van de organisatie is de engine die dit alles aandrijft. Huizing geeft als voorbeeld: “In de toekomst zal het niet meer nodig zijn om als e-commerce klant in te loggen op de site van een transporteur of een persoonlijke pagina, maar verloopt het volgen van je bestelling via een kanaal.
Teamcx gaat zich bezighouden met innovatieve toepassingen voor messaging oplossingen zoals Facebook Messenger en WhatsApp. Dit omvat het leveren en integreren van messaging-oplossingen in de CRM-omgeving van bedrijven, maar ook het realiseren van slimme koppelingen zodat klantcommunicatie via ieder kanaal in het CRM bij elkaar komt en naadloos op elkaar aansluit. Teamcx doet dat in eerste instantie op basis van Oracle Service Cloud, een oplossing waarmee het team de afgelopen jaren uitgebreide expertise heeft opgebouwd.
Messaging apps zoals Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, WeChat en Line, worden steeds rijker aan functionaliteit. Daarmee zijn ze het platform geworden voor het leveren van de beste customer experience; de CRM-omgeving van de organisatie is de engine die dit alles aandrijft. Huizing geeft als voorbeeld: “In de toekomst zal het niet meer nodig zijn om als e-commerce klant in te loggen op de site van een transporteur of een persoonlijke pagina, maar verloopt het volgen van je bestelling via een kanaal.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten