Geen wachtrijen met Q Board van Voiceworks
Voiceworks, aanbieder van zakelijke, vaste, mobiele, UC-, cloud-, communicatie- en dataoplossingen, introduceert de realtime telefoonwachtrijenmonitor Q Board. Deze add-on op Managed UC zorgt voor het beheer van wachtrijen en inzet van personeel, en is gratis beschikbaar voor Managed UC gebruikers.
Q Board biedt overzicht van minimaal 1, maximaal 5 en idealiter 3 wachtrijen per Q Board. De combinatie van Q Board met de add-on Call Manager zorgt voor nog meer flexibiliteit. Via de Call Manager kan een gebruiker snel en gemakkelijk op een wachtrij inspringen, zodat hij de oproepen direct ontvangt.
Q Board biedt overzicht van minimaal 1, maximaal 5 en idealiter 3 wachtrijen per Q Board. De combinatie van Q Board met de add-on Call Manager zorgt voor nog meer flexibiliteit. Via de Call Manager kan een gebruiker snel en gemakkelijk op een wachtrij inspringen, zodat hij de oproepen direct ontvangt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten